Veelgestelde vragen

Door de gevolgen van het Coronavirus en de huidige RIVM maatregelen die wij te allen tijde aanhouden ziet onze werkwijze er anders uit dan normaal. Wij snappen dat dit vragen oproept en onduidelijkheden met zich meebrengt. Om zoveel mogelijk vragen meteen te kunnnen beantwoorden hopen wij hier antwoord te kunnen geven op de meestgestelde vragen. 

Kan jij het antwoord op jouw vragen onderstaand nog niet vinden? Neem contact op met onze klantenservice die je graag verder helpt. 

e.  klantenservice@fruitopjewerk.nl
t.   0182 600 110

We blijven er alles aan doen om samen met jullie te werken aan een gezonde (thuis)werkplek.

Wat zijn onze bezorgdagen?
Vanaf maandag 4 mei zijn wij weer gestart met het leveren van het fruit op de standaard leverdagen. Dit houdt in dat onze standaard bezorgdagen weer op de maandag en woensdag zijn. In overleg kan het fruit ook op dinsdag, donderdag en vrijdag bezorgd worden. Mocht je vragen hebben, neem dan vooral contact met ons op.

Onze iets rijpere toffe bezorgperen boven de 50 jaar roosteren wij momenteel niet in. Alle andere toffe peren werken nu om de week. Hierdoor hebben al onze bezorgers wekelijks een nieuwe route waardoor jullie leveringen op een ander tijdstip plaats kunnen vinden dan jullie gewend zijn. 

Waarom was de inhoud van de fruitbox anders dan voorheen?
We hebben de afgelopen periode alleen fruit dat te pellen en te schillen is in jullie fruitboxen geleverd. Dit om zoveel mogelijk mee te denken in het voorkomen van eventuele verspreiding van COVID-19.

Vanaf maandag 4 mei zijn wij weer gestart met het leveren van fruitboxen in combinatie met onze categorieën. Op het gebied van hygiëne leveren wij op dit moment nog geen fruit en snackgroentes in papieren zakjes. Ook zijn op dit moment de additionele producten nog niet beschikbaar. Zodra de omstandigheden dit toelaten starten wij weer met het leveren van de betreffende producten.

Wil je wekelijks op de hoogte blijven van de inhoud van onze fruitboxen? Schrijf je dan hier in voor de wekelijkse nieuwsbrief. 

Waarom worden de fruitleveringen niet bij de afgesproken punten binnen ons pand geplaatst?
Onze toffe bezorg peren zijn getraind om zeker 1,5m afstand te bewaren en zo min mogelijk door gebouwen te lopen. Op deze manier wordt er voor jullie en voor ons een zo veilig mogelijke werksituatie gewaarborgd. Samen met jullie maken wij graag een instructie voor jullie bezorger, zodat hij precies weet hoe hij contactloos bij jullie op locatie kan leveren. Neem hiervoor alsjeblieft contact op met onze klantenservice.

Wij zijn klant bij jullie, maar op dit moment ontvangen wij nog geen fruitleveringen. Zijn hier kosten aan verbonden?
Nee, daar zijn geen kosten aan verbonden. Alle leveringen zijn kosteloos geannuleerd tot nader order. Laat het ons weten zodra er weer fruit mag worden geleverd op jullie locatie Dan spreken wij persoonlijk met jullie door hoe we de leveringen mogen hervatten.

Wij hebben nog fruitschalen en fruitboxen van jullie staan. Kunnen deze worden opgehaald?
Graag! Normaal nemen onze bezorgers de lege fruitboxen direct mee, maar in deze tijd kan het zijn dat de bezorger niet tot aan de afgesproken punten kan komen doordat er afstand gehouden dient te worden. Neem vooral contact op met onze klantenservice  zodat er een afspraak gemaakt kan worden voor het ophalen van de lege fruitboxen en fruitschalen.

Ben je momenteel geen klant meer van ons en heb je nog materialen staan? Wij komen onze houten fruitboxen, RVS-schalen en displays graag bij jullie ophalen. Neem contact op met de klantenservice om een geschikt moment af te stemmen waarop onze chauffeur bij jullie kan langskomen. Mocht het zo zijn dat jullie kantoor gesloten is, dan komen wij graag langs wanneer de rust weer is wedergekeerd en het kantoor weer open is.