FAQ

Heb jij vragen over FRUIT OP JE WERK en de manier waarop wij werken? Hieronder hebben wij verschillende veelgestelde vragen uitgelicht. Wellicht vind je hier al een antwoord op jouw vraag. Mocht je een vraag hebben die (nog) niet in het overzicht terugkomt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantenservice:
Wij zijn op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar.
E: klantenservice@fruitopjewerk.nl
T: 0182 600 110

  • Fruit-
    leveringen

    Wat zijn jullie bezorgdagen?
    Onze standaard bezorgdagen zijn maandag en woensdag. In overleg kan het fruit ook op dinsdag, donderdag en vrijdag bezorgd worden. Jullie kiezen zelf hoe vaak jullie vers fruit geleverd willen hebben. Dit kan dagelijks, wekelijks of één keer in de twee weken.

    Ik ben benieuwd of jullie ook bij ons kunnen leveren?
    Dat kan zeker! Vanuit onze drie vestigingen leveren wij met onze eigen toffe peren het verse fruit door heel Nederland. Of je een kleine of grote organisatie bent en of je veel leveringsvoorschriften hebt of niet: wij voorzien jullie graag van verse arbeidsvitaminen!

    Kan ik de fruitleveringen tijdelijk stopzetten wegens vakantie/afwezigheid?
    Natuurlijk! Laat ons weten vanaf wanneer tot wanneer jullie even geen fruitleveringen wensen te ontvangen, dan regelen wij dit in.

    Ik wil ook fruit op mijn werkplek. Hoe gaat dat in z’n werk?
    Gezonde keuze! Je kunt hier vrijblijvend een offerte aanvragen. Binnen 1 werkdag zullen wij persoonlijk contact met je opnemen. Op basis van jullie wensen maken wij een offerte op maat. Bij akkoord starten wij de leveringen op een voor jullie geschikt moment.

  • Onze fruitboxen/
    -schalen

    Wat is de inhoud van jullie fruitboxen / - schalen?
    Iedere week maakt onze inkoopafdeling een selectie van mooie seizoensgebonden fruitsoorten. De inhoud bestaat altijd uit 7 tot 8 fruitsoorten en varieert wekelijks. Hebben jullie een voorkeur voor bepaalde fruitsoorten? Vraag ons dan naar het Fruit op maat menu. Hierin heb je de keuze uit 8 verschillende samenstellingen. Zo bieden wij altijd een passende fruitbox of - schaal!

    Wil je wekelijks op de hoogte blijven van de inhoud van onze fruitboxen? Schrijf je dan hier in voor de wekelijkse nieuwsbrief of bekijk hier de inhoud op onze website.

    Hoe kan ik de hoeveelheid of de samenstelling van mijn fruitbox wijzigen?
    We kunnen het aantal stuks fruit en de samenstelling van de fruitsoorten altijd tot 48 uur (op werkdagen) voor bezorging aanpassen op basis van jullie wensen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.

    Ik kan geen prijzen op de website vinden, klopt dat?
    Dat klopt! Wij doen graag een persoonlijk aanbod op maat. Omdat iedere samenstelling en levering er anders uitziet, verschilt de prijs ook. Wanneer wij op de hoogte zijn van je wensen kunnen wij je vrijblijvend voorzien van een scherpe offerte op maat.

    Worden de lege fruitboxen en schalen meegenomen?
    Onze bezorgers nemen bij de levering van het verse fruit de lege fruitboxen/ -schalen direct mee. Gebeurt dat om één of andere reden niet? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice.

    Ben je momenteel geen klant meer van ons en heb je nog materialen staan? Wij komen onze houten fruitboxen, RVS-schalen en displays graag bij jullie ophalen. Neem contact op met de klantenservice om een geschikt moment af te stemmen waarop onze chauffeur bij jullie kan langskomen.

  • Ons fruit

    Waar komt jullie fruit vandaan?
    FRUIT OP JE WERK kiest bewust voor zoveel mogelijk fruitsoorten uit eigen land. Hiervoor werken wij direct samen met lokale telers. Natuurlijk wordt niet al het fruit in Nederland geoogst. Onze keurmeesters en inkopers gaan geregeld naar de telers in het buitenland om de oogst van het moment te bekijken. Natuurlijk bezitten deze telers alle benodigde keurmerken. Fruit dat met het vliegtuig is getransporteerd zullen wij niet inkopen.

    Een stukje fruit dat niet naar wens is?
    Dit horen wij graag, zodat we dit door kunnen geven aan onze inkopers en keurmeesters en wij jullie eventueel op de hoogte kunnen brengen waardoor dit ontstaan is. In dit geval treedt ook onze 100% versheidsgarantie in werking en ontvang je kosteloos extra fruit bij de eerstvolgende levering.

  • covid-19

    Waarom is de inhoud van de fruitbox / -schaal anders dan voorheen?
    Op het gebied van hygiëne leveren wij op dit moment nog geen fruit en snackgroentes in papieren zakjes. Binnen ons Fruit op maat menu hebben wij een optie toegevoegd met alleen fruit dat te pellen en te schillen is. Zo proberen wij het mogelijk te maken om de eventuele verspreiding van COVID-19 te voorkomen.

    Waarom worden de fruitleveringen niet bij de afgesproken punten binnen ons pand geplaatst?
    Onze toffe bezorg peren zijn getraind om in ieder geval 1,5m afstand te bewaren en zo min mogelijk door gebouwen te lopen. Op deze manier wordt er voor jullie en voor ons een zo veilig mogelijke werksituatie gewaarborgd. Samen met jullie maken wij graag een instructie voor jullie bezorger, zodat hij precies weet hoe hij contactloos bij jullie op locatie kan leveren. Neem hiervoor alsjeblieft contact op met onze klantenservice.

    Wij zijn klant bij jullie, maar op dit moment ontvangen wij wegens COVID-19 nog geen fruitleveringen. Zijn hier kosten aan verbonden?
    Nee, daar zijn geen kosten aan verbonden. Alle leveringen zijn kosteloos geannuleerd tot nader order. Laat het ons weten zodra er weer fruit mag worden geleverd op jullie locatie. Dan spreken wij persoonlijk met jullie door hoe we de leveringen mogen hervatten. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice of jouw contactpersoon binnen FRUIT OP JE WERK.

Is jouw
nieuwsgierigheid gewekt?